Sunday, June 24, 2012

「みんないれば幸せ♪」

Hellou taas. o/ Olen nyt ollut niin epätavallisen aktiivinen viime aikoina, että yritän jatkaa samaa linjaa. :D

Muttasiisjuu. Juhannus. Aaton vietin rasvankeitinten seurassa, mutta eilen lomailin parhaani mukaan. Käytiin Shikon kanssa pyöräilemässä, illalla grillattiin ja ja~ Oli sellanen mukavan rento juhannus. :)

Pyöräiltiin Hautalan rannalle ja mun oli kyllä tarkotus mennä uimaankin, mutta... En tajua miten vesi voi olla niin kylmää. D: Pienempänä vesi ei ollut  mun mielestä ikinä liian kylmää ja saatoin heittää talviturkin jo huhtikuussa, mutta nyt menee ilmeisesti heinäkuuhun. :'D



Ei me kauhean pitkään siellä rannalla viihdytty keskenämme, vaan lähettiin aika nopeasti pyöräilemään takaisin kotiin. Sittennn... No, alettiin tekemään ruokaa. Eli salaattia ja nyyttiperunoita ja perusgrillimakkaraa.

Meidän oma pikku-Ryo ♥ ...juu, sillä on nimi.

Ja jälkiruokana pannacottaa, mustikoita & kinuskikastiketta~ ♥ Tuskailin vähän ton kastikkeen kanssa, kun en meinannut löytää mun vanhaa kännykkää, jonka muistikirjaan olin kirjoittanut sen ohjeen... Löysin kyllä näppäimistön, kansiosan ja takakannen, mutta kännykän varsinaista ns. runko-osaa ei meinannut löytyä millään. Dx


Ja nyt lähden opiskelemaan historiaa. Mulla on vasta ensimmäinen kirja menossa, vaikka alkuperäisen suunnitelman mukaan pitäisi olla jo kolmas. :< Enkun lukemisessakaan en ole kauheasti edistynyt, mutta olen lueskellut Harry Potter ja Azkabanin vanki -kirjaa englanniksi niin ehkä siitäkin on jotain iloa. :D

No comments: