Tuesday, December 17, 2013

Christmas is coming ♥

Viimeinen työviikko ennen joulua menossa, and I couldn't be happier. :) Oon ihan rampa tuon työn takia, ja väsymyksen tapaturma-alttiuskin kasvaa koko ajan (vasemman käden joka sormesta löytyy jo jonkin asteinen nirhauma + en oo muuten ikinä ennen onnistunut viiltämään kuorimaveitsellä niin syvää haavaa lol), joten kyllä se loma tulee tarpeeseen. :'D

Meidän kotona joulun pääjuttuna on jo useamman vuoden ajan ollut ruoka (sisältäen myös herkut & suklaan), enkä muista että meillä olisi enää viime vuosina ollut juuri ollenkaan paketteja kuusen alla. Sinänsä vähän surullista, pakettien avaamisella on kumminkin oma tunnelmansa, mutta toisaalta ei tarvitse itsekään hankkia lahjoja muille - jossa toisaalta olisi kyllä oma hupinsa siinäkin, mutta säästyypähän rahaa. :') Oisin tosin silti erittäin iloinen, jos kuusen alle sattuisi jotenkin maagisesti ilmestymään vaikkapa miniläppäri tai pleikkari kolmonen. Paitsi siinä tapauksessa että ostan itse molemmat jo ennen joulua. :___D

Itse asiassa tilasin itselleni (ja samalla muille tässä talossa asuville) yhden lahjan jo hyvissä ajoin ennen joulua:


...nimittäin salmiakkisuklaata! ♥ Tuota ei näkynyt kaupoissa, niin pistin Fazerille nettisivujen kautta viestiä, ja kysyin valmistetaanko koko rasioita edes enää vai onko menekki niin huono, että ne on lopettaneet koko tuotteen. Vastaus tuli suorastaan ihmeellisen nopeasti, ja valmistusta ei kuulemma ole lopetettu, mutta rasiaa myydään vain tax free -myymälöissä ja ulkosuomalaisille suunnatussa Suomikaupassa. Syytä ei tietenkään kerrottu, mutta no, en mä nyt vakavissani odottanutkaan että ne olisi sen kertoneet. :__D Anyway, ennen kuin salmiakkisuklaan konvehtimuodon fanit (jos niitä minun lisäkseni edes on) innostuvat liikaa, minun täytyy valitettavasti kertoa, etten ainakaan itse enää löytänyt kyseistä tuotetta tuolta sivuilta. Ehdin tilata itsellekin vain 2 pakettia, nyyh. ;_;

Aiheesta kukkaruukkuun, juhlittiin perjantaina Sinin synttäreitä sushin (Sari teki ja it was goooood *Q*), creme bruleiden (jotka minä tein ja feilasin taas grillivastus-vaiheen) ja baareilun merkeissä.


anteeksi Sari, oli pakko ryöstää kuva sun instagrammista kun mulla ei ollut yhtään hyviä !
Kuvassa Sini ja Sari ft. mun halpisperuukit. XD Tilasin tuon lyhyemmän ihan vähän aikaa sitten, eikä mulla ole siitä muita kuvia, niin piti nyt laittaa tämä havainnollistamaan. Tai no, totta puhuen en oikeasti edes tilannut juuri tuota peruukkia, vaan vähän pidemmän & värinä vaaleanruskea, mutta jostain syystä mulle lähetetään nykyään usein jotain ihan muuta kuin mitä olen tilannut. :___D Onneksi toi sopi Sarille niin hyvin, että annoin sen sille - eipähän tarvi palauttaa (koko peruukki postareineen maksoi vajaat 10€, niin olisi tuntunut vähän turhalta). Se ebay-myyjä tosin oli sen verran ystävällinen, että se olisi kuulemma voinut maksaa mulle ton hinnan takaisin, vaikka en olisi edes palauttanut sitä. :o

Yritän muuten tässä lähiaikoina kirjoittaa jotain postausta j-draamoista, mutta katsoo nyt milloin saan sen aikaiseksi. Tuntuu että nykyään on niin vähän aikaa tehdä mitään, mhöh.

No comments: